Politica de retur
Conform Ordonanței de Urgență nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor, aveți dreptul de a returna produsele achiziționate prin intermediul unui contract la distanță, indiferent de motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la recepționarea coletului fără a indica un motiv.
Pentru solicitarea rambursării, returnării sau schimbului unei comenzi plasate pe https://gyb.ro/ va trebui să contactați Willow TR Products SRL prin email la contact@gyb.ro .
Solicitarea transmisă va fi analizată și vă vom înștiința prin e-mail despre situația notificării în maxim 3 zile lucrătoare.
Solicitările de rambursare, returnare sau schimb se acceptă în maxim 14 zile de la data plasării comenzii.
Produsele returnate trebuie să se regăsească în starea în care au fost primite de către Client.
Costurile de transport, retur și alte taxe, în cazul returului produselor, este suportat în totalitate de către client cu excepția în care se indică altfel.
Stornarea contravalorii produselor returnate și acceptate de către Willow TR Products SRL se va face în termen de 5 zile calendaristice lucratoare de la data denunțării contractului de cumpărare, prin aceeași metodă de plată aleasă de Client la plasarea comenzii.
Daca comanda este platita la curier, atunci este nevoie de a se indica contul aferent sumei de retunare pe adresa de email contact@gyb.ro
Sfaturi și trucuri: pentru a nu fi respins din cauza lipsei ambalajului atunci când doriți să faceți schimb sau retur, solicităm clienților noștri să nu proceseze cutia de comandă. Înainte de a fi sigur că produsele sunt potrivite pentru dvs., vă recomandăm să pliați cutia plat și să o depozitați ferita de intemperii.
Notă importantă: Vă rugăm să vă asigurați că produsul este nou-nouț și nefolosit. Toate schimburile trebuie efectuate în ambalajul original. Dacă nu aveți ambalajul original la îndemână, va trebui să plătiți o taxă suplimentară de reambalare de 30 RON pentru fiecare articol.
În cazul în care compania de curierat sau oficiu poștal vă livrează comanda și pachetul are urme vizibile de lovituri, este turtit, este umed, este deschis etc. nu acceptați livrarea și depuneți o sesizare la livrator direct sau la serviciul de curierat/oficiu poștal, în care să fie menționat motivul refuzului.
În cazul în care produsele returnate sunt desigilate, au ambalajele deteriorate sau ambalajul original (exemple: cutia produsului) lipsește sau este deteriorat, sau prezintă urme de zgârieturi, lovituri, etc., compania noastră are dreptul să decidă dacă acceptă sau nu returnarea sau dacă datorită acestor neconformități ale produselor va scădea din contravaloarea produselor o sumă care este apreciată de Willow TR Products SRL , prin intermediul site-ului web https://gyb.ro/, restituind Clientului suma ramasa din reținerea pentru aceste neconformități. Dacă clientul refuză oferta de restituire a contravalorii apreciate de Willow TR Products SRL , acesta are posibilitatea de a primi din nou produsul returnat neconform cu această politică, totodată suportând contravaloarea relivrarii produsului.
De asemenea, în cazul produselor deteriorate sau neconforme, trebuie facută o cerere de retur așa cum este indicat mai sus. Prejudiciul trebuie descris în detaliu și trebuie atașate fotografii care să demonstreze amploarea acestuia în termen de 3 de zile de la primirea comenzii pe adresa de email contact@gyb.ro
Pentru detalii sau întrebări despre returul produselor, vă rugăm să ne contactați la adresa de e-mail: contact@gyb.ro